Philips PowerLife GC2910

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerLife GC2910 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Carry 05-02-2019

Ruim waterreservoir , ligt goed in de hand bij het strijken

Geschreven voor: Philips PowerLife GC2910

Ik gebruik het nog met heel veel plezier , ben er erg zuinig op. Het strijkt prettig door het ruime waterreservoir kun je in een keer heel wat strijkgoed wegwerken. Ligt goed in de hand

Annelies Klein 01-06-2016

Al na paar maanden stuk

Geschreven voor: Philips PowerLife GC2910

Na ongeveer 4 maanden is het strijkijzer stuk. Ik had al het idee dat er weinig stoom uit kwam maar nu niks meer. Verder veel druppels tijdens het strijken. Slechte aankoop.

Astrid vS 03-12-2013
Geschreven voor: Philips PowerLife GC2910

Voordat ik dit model kocht, had ik een Tefal stoomstrijkijzer. Helaas was deze na jaren trouwe dienst stuk gegaan en moest ik een nieuwe aanschaffen. In de winkel leek de strijkzool van deze Philips strijkijzer glad, maar tijdens het strijken bleek dat het veel stroever is dan mijn vorige strijkijzer. Het strijken wordt hierdoor een zware klus. Ook lijkt de zool statisch geladen te worden tijdens het strijken, zodat de stof blijft hangen aan het strijkijzer. Voor je het weet heb je er een valse vouw in gestreken. Ik heb gekeken of ik ermee terug kon naar de winkel, maar helaas. Volgende keer neem ik gewoon weer een Tefal.

Astrid vS 03-12-2013

Op aanraden van Philips ben ik teruggegaan naar de winkel. Ik kreeg gewoon mijn geld terug, ondanks dat het gebruikt was en na de 14 dagen na aankoop was. Goede service van Mediamarkt!

dotch 10-11-2013
Geschreven voor: Philips PowerLife GC2910

Hiervoor hadden wij een goedkoop stoomstrijkijzer van een huishoudshop en daarvoor een droog-strijkijzer. Sinds wij deze Philips hebben, vind ik strijken niet vervelend meer en strijk ik mijn eigen overhemden, 's-avonds en zittend bij de tv. Dit strijkijzer staat zeer stabiel, ligt goed in de hand en voelt niet heet aan. Het reservoir is makkelijk bij te vullen en met behulp van de stoom- en spray-functie, strijkt hij mijn overhemden vlot glad. Belangrijk vind ik ook dat wij geen lekkages meer hebben op de dure parketvloer. Een aanwinst in het huishouden en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Hij is iets duurder dan de goedkope stoomstrijkijzers van de huishoudwinkel maar is de geringe meerprijs meer dan waard. De enige nadeeltjes die ik kan verzinnen: Je merkt niet altijd of de stoom is afgegeven en de waterspray is wat lastig te richten. Maar al met al ben ik zeer tevreden. Dit is een apparaat waar je blij van wordt.

XvdK 28-08-2013
Geschreven voor: Philips PowerLife GC2910

Het strijkijzer is vrij zwaar waardoor je niet veel kracht hoeft te zetten om de kleding glad te krijgen. De vulopening is groot genoeg om direct onder de kraan te vullen, zonder dat er van die luchtbellen ontstaan waardoor het reservoir overloopt. De vulopening is afgesloten met een klepje waardoor je niet morst. De draaiknop voor de stand vind ik wat minder duidelijk afleesbaar omdat het pijltje precies onder het handvat valt. Beter zou zijn aan de zijkant zodat je van bovenaf het zou kunnen zien. De knop zelf werkt prima. Ik heb gemerkt dat hij wat heter lijkt te worden dan mijn oude strijkijzer op dezelfde stand. Dat is dus even opletten. De stoom aan/uit knop bovenaan werkt prettig, het is een schuifknop die voldoende weerstand geeft om niet per ongeluk te verschuiven. Het strijkijzer staat stabiel. Het snoer had van mij langer gemogen (maar is al langer dan dat van mijn oude strijkijzer) maar dit zegt meer iets over de plaatsing van mijn stopcontacten. Al met al zeer tevreden. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.

Leonie1972 12-08-2013
Geschreven voor: Philips PowerLife GC2910

Na 14 jaar overgestapt van een droogstrijkijzer naar dit stoomstrijkijzer en het bevalt zeer goed. Strijken gaat heel gemakkelijk en doordat er tegelijktijd wordt gestoomd, gaat het nog sneller ook! Een aanrader dus.

SNM 23-07-2013
Geschreven voor: Philips PowerLife GC2910

Prima strijkijzer dat snel kreukels uit overhemden strijkt. Erg goede prijs - kwaliteit verhouding. Niks op aan te merken.

Jeff V. 18-10-2012
Geschreven voor: Philips PowerLife GC2910

Prima strijkijzer. Licht van gewicht. Warmt snel op. Niet duur. Meer heb je niet nodig. Enige nadeel is dat het stoomstrijkijzer nogal wat pruttelt en kuchelt met water erin, maar dat is geen ramp. Kortom: veel voor weinig.

van vossen 16-12-2011
Geschreven voor: Philips PowerLife GC2910

Prima strijkijzer voor een uitstekende prijs. Warmt snel op, strijkt makkelijk, is niet te zwaar.

Stoomfunctie werkt goed, sprayfunctie werkt ook naar behoren. Voor een heel schappelijk bedrag heb je hier echt een prima strijkijzer aan!